Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabula
KRAČMAROVÁ, Renáta
Práce se zabývá problematikou metody pedagogik y Franze Ketta z pohledu rodičů , učitelek a dětí v mateřské škole Jabula. Teoretická část obsahuje kapitoly týkající se charakterist i ky metody pedagogiky Franze Ketta , vzniku a vývoje v České r epublice a pojmu náboženství v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu, který byl uskutečněn po mocí pozorování a hloubkových rozhovorů v rámci případové studie MŠ Jabul a . Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak metodu pedagogiky Franze Ketta vnímají rodiče , učitelky a děti ve zkoumané mateřské škole.
Zapojení dítěte s ADHD do běžné mateřské školy
DEVETTEROVÁ, Marta
Práce se zabývá tématem zapojení dítěte s ADHD do běžné MŠ. Hlavním cílem práce je pozorování chlapce s ADHD. Sledováno bylo tím, jak se ve školce choval, jaké vztahy s vrstevníky navazoval, jak se zapojoval do skupinové činnosti a jak se toto vše proměňovalo v průběhu jednoho roku . Teoretická část je věnována diagnóze ADHD. Popisuje její příčiny, projevy, vyšetření, léčebná a výchovná opatření ADHD, relaxaci. Dále charakterizuje pedagogiku Franze Ketta, která je velmi vhodná pro práci s dětmi předškolního věku a v prostředí českých mateřských škol se využívá minimálně. V praktické části zachycuji své výstupy, které jsou inspirovány metodikou Franze Ketta a popisuji chování chlapce na jednotlivých sezeních, v průběhu jednoho roku v MŠ. Kromě závěrů plynoucích z pozorování chlapce byly vedeny rozhovory s jeho matkou a pedagogy. Výsledky jsou uvedeny v závěru.
Učím se říkat ty
JANÁČKOVÁ KOJANOVÁ, Hana
Cílem práce je nabídnout možnosti využití pedagogiky Franze Ketta v předškolním vzdělávání v České republice. Teoretická část práce se věnuje vývoji pojetí dítěte a představí specifika pojetí dítěte v Celistvé na smysl zaměřené náboženské pedagogice Franze Ketta, jeho aplikaci v koncepci Učím se říkat ty a vliv na fungování mateřské školy. Těžištěm výzkumu byla pozorování dle předem stanovených kritérií v mateřských školách regionu Schlanders v Jižním Tyrolsku. Pedagogika Franze Ketta a její principy jsou podstatou zdejší koncepce (programu) vzdělávání. Zformulované možné přínosy této koncepce lze doporučit pro praxi v mateřských školách v České republice. Na základě závěrů byl navržen školní vzdělávací plán ?Nikdy nejsi sám?.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.